Sondag 18 januari


Kommentarer
Postat av: Moster Lena

Hej gumman,



Ni verkar ju ha det hur bra som helst. Härliga bilder! Här hemma är det 1 minus, lite snöyra och blåsigt :-( I går var det bättre väder och då åkte vi långfärdsskridskor på blankis, härligt!

Stor kram

moster Lena

2009-01-18 @ 16:38:15
Postat av: Ida

blää. jag har kommenterat massa, men de kommer aldrig fram! min å pappas datorer suger ju! Men nu är jag hos pontus så bäst att passa på! Shit du verkar ha det toppen!! Va rädd om dig. Det är skit kul att läsa din blogg å få vara med om dina erfarenheter å shit. :D NICE! Jag har verkligen lust att komma ner å hänga på. :P Du, jag har en fråga, snart hare gått en vecka för er där nere..

KOmmer du ihåg vad jag menar när jag skriver att "det kommer ta högst en fucking vecka!!" Jag vill iaf ha svar på det!! ;) Va rädd om dig läkk, :) Ha det så bra som du bara kan!! Pusskram Ida <3







(jag har inte kommit igång med bloggandet än, men det kommer jag lovar! :P )

2009-01-18 @ 18:53:00
Postat av: anton

haha vad söt du var i hjälmen :D

2009-01-21 @ 09:10:44
URL: http://berree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0