Torsdag 19 mars


Kommentarer
Postat av: jossa

ni ser ut till att ha de väldigt bra..lite avis e man ju allt:)va rädda om er! kram jossa(emmas syster)

2009-03-19 @ 15:01:19
Postat av: Moster Lena

Hej Emelie, jag föjer din blogg men tar mig sällan tid att kommentera. Vilken resa ni har gjort! Både innehållsrik och utvecklande. Och mycket fest blir det :-) Vi ska ha after ski fest på lördag. Först blir det utomhusaktiviteter med after ski på altan. Sedan gulaschsoppa och streching inomhus. Ska bli kul! Jag pratade med Josefine i går. Allt bara bra och snart ses ni! Stor kram moster Lena

2009-03-19 @ 15:43:27
Postat av: Gabbe

Åhh! Vad jag också vill (får du väl höra rätt ofta kna jag tänka mig) Skapligt brun är du också. Kom hem nu då, så få vi festa lite, för du har väl inte lessnat?;)

2009-03-19 @ 22:42:05
Postat av: Magdis

Hej där,



Härligt att kunna "go with the flow" som man vill, när man vill :-)



Solbrännan behöver ni ju inte vara oroliga över, den sitter där den sitter. Ni får dessutom oss att jämföra med på måndag när vi kommer till Krabi :-)

kram, ses snart!

2009-03-20 @ 12:31:58
Postat av: Sofie

Hej Emelie,



Vad roligt det är att följa dig på ditt stora äventyr! Det ser ut som om ni har det mycket roligt! Vilket härligt vatten och vilken fin solbränna du fått!



Här har snön smält bort och för några dagar sen var det hela 6 plusgrader med skinande sol. Känns som om våren är på väg och det passar ju bra när du snart är på väg hem.



Jag har en nyhet (nej jag är inte gravid, nej vi ska inte gifta oss...) Jag har köpt en tomt på Blidö. Hur spännande som helst! Jag får visa dig när du kommer hem.



Jag hoppas att dina sista veckor blir toppen! Ta hand om dig och ha så kul!

Massor med kramar från Sofie, Gustav hälsar

2009-03-20 @ 14:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0