Lordag 24 januari


Kommentarer
Postat av: Tommy o Maggan

hej Emelie Vill du läsa på om Phnom Phen gå in på www.vagabond.se "24 tim i phnom phen" ha det gött maggan o tommy

2009-01-24 @ 13:18:28
Postat av: Anonym

Hej Emilie,



Åh Kambodja är mitt favorit land, människorna är så fantastiska där. Med så mycket fattigdom och korruption så är det svårt att förstå hur de orkar vara så glada jämt. Man får verkligen perspektiv på tillvaron när man åker runt i Kambodja.



Ni ser ut att ha hur kul som helst. Du är otrolig på att dokumentera och blogga. Förstår att det känns motigt när ingen kommenterar men jag skall bättra mig.



Ha det toppen.



Karolina

2009-01-24 @ 19:47:26
Postat av: Anonym

Va kul emelie! Visste inte att du är ute o reser, tim har inte sagt något!

Vilket äventyr, jag ska följa med och spana in vad ni gör!

Kram Nettan

2009-01-25 @ 13:16:32
Postat av: Mamma

Hej gumman! Vi har ju redan haft vårt återkommande veckosamtal idag men jag skriver några rader ändå! Mormor har varit här på söndagsmiddag och läst din blogg sedan en vecka tillbaka och då insåg jag hur mycket du skriver om barer och sena nätter.....:-) Hon hälsar så mycket till dig och tycker att ni har det helt underbart! Skönt att ni bor lite bättre nu, det sista stället på Koh Chang var ju ingen höjdare, usch!!! Imorgon är jag ledig och ska baka bullar, mysigt! Om någon vill ringa till dig så är mobilnumret 0085585382484 men det kostar ju en del att ringa, det bör man tänka på! Hoppas att ni får en härlig resa på floden imorgon och du, glöm inte att kolla var flytvästarna ligger...:-)) Hörs snart igen älskade barn! Hälsa gänget! Puss & kram, älskar dig! Mamma

2009-01-25 @ 23:25:34
Postat av: Anton

akta dig så inte barnen biter dig

du kan få hiv

2009-01-27 @ 21:39:24
URL: http://berree.blogg.se/
Postat av: Pappa

Passa dig för Göteborgare!

PS. Djurgår'n slog Frölunda, borta :-)



/Daddy

2009-01-27 @ 22:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0