Torsdag 29 januari


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Emelie. Gud vad du bloggar! Hur många timmar per dag lägger du ner? Har inte kollat på ett tag och nu var det metervis med text och bilder... He He. Det är i alla fall jättekul att följa dig och dina vänner. Kul att också kunna se det i bilder. Ta hand om dig och ha det så bra! Kramar från Sofie. Gustav hälsar också.

2009-01-29 @ 18:17:30
Postat av: Mamma

Hej gumman! Skönt med lite sol & bad igen kan jag tänka mig! Hur blev gårdagskvällen på Kims födelsedag? Ikväll har jag varit på middag hos mormor, köttfärsbiffar på thailänskt vis! Hon är härlig mormor!!! Carina, Chrilla och grabbarna var med. De har tagit ut grabbarna över helgen så att Carro & Stefan får vila upp sig inför bebis ankomsten.... Jacob & Albin var på sina bästa humör, allt var gott och när de kom ut så radade de upp alla gosedjur nedanför städskåpet och sa till Carina att hon skulle ta kort och skicka till mamma & pappa, de är så sköna:-) Imorgon ska jag träffa mina gymnasietjejer, vi ska laga middag ihop, dricka vin och sedan gå ner på G och ta en drink, mysigt! Njut av allt och speciellt av värmen, den längtar jag efter!!! Puss & kram, saknar dig! Mamma

2009-01-29 @ 20:21:38
Postat av: Mamma

Hej igen! Lästa just uppdateringen, så nu vet jag...... Puss puss

2009-01-29 @ 20:26:31
Postat av: Mamma

Hej igen! Läste just uppdateringen, så nu vet jag..... Puss puss

2009-01-29 @ 20:28:07
Postat av: Anonym

Hej Emelie!



Låter så härligt allting! Skönt nu att ni får njuta på playan lite innan nästa äventyr. Här hemma är allt som vanligt, Melker härjar på och hans senaste språkutveckling är -Hallååå!!! högt och tydligt, gärna med handen vid örat som om han pratade i telefon (han kanske tränar tills han ska ringa dig). Ida sover i din säng, varje natt sen du åkte :-). Pappa är just nu och tränar och jag uppdaterar mig i din blogg. Vi har försökt här ett par kvällar och boka hotell för vår 2-veckors visit i Krabi, men vi har lite svårt att bestämma oss. Det blir nog ett par nätter i Ao nang eller på Railley, sen några nätter på Lanta och Mook, sen tillbaks till Ao nang. Så du vet ifall du bestämmer dig för att hänga med oss nån vecka. Men mycket ska du vara med om innan dess. Ha det så bra tills vi hörs snart igen.

Kram/Magdis

2009-01-29 @ 22:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0