Tisdag 18 januari


Kommentarer
Postat av: EMMA*

JAG HADE DÖTT!!!!!!!

2011-01-18 @ 16:39:38
URL: http://emmaxelsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Låter mysigt tjejer! Förstår att bartjejen reagerade!!! Ta det lugnt tjejer! Ni ska vara där i 3,5 mån! Här töar det hela tiden, mycket snö har försvunnit men det ska tydligen bli kallare igen=(

Idag har jag köpt 3 st nya linnen till resan =)

Var rädda om er! Puss och kram älskar dig!!! <3

2011-01-18 @ 19:02:28
Postat av: Josefine

Shit vad jag ar avis vill ocksa se en haj!!!! Super coolt! Det var det enda jag tjatade om i australien men fick jag se nan nej.

Vi drar till koh samet imorgon, ar fortfarande kvar i bangkok, tog lite tid med visum a allt som ska fixas men imorgon da ska jag bli brun :)

Ses snart! Puss a Kram

2011-01-19 @ 09:33:49
Postat av: Anonym

Hellöööö!



Roligt att följa er på din blogg. Du är duktig på att uppdatera. Kul med en massa bilder.



Vad härligt det ser ut med snorkling. Är avundsjuk på värmen... Här är det skitväder mest hela tiden.



Blir självlysande för sista gången imorgon, känns skönt.



Ha så skoj på festen! Kram Sofie

2011-01-19 @ 16:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0